لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ

Wiki Article


برای بهترین انتخاب از میان مدل‌هایی fifty five اینچ با توجه به قیمت و سلیقه خود، با مشاوره‌های فروش میهن کالا از بخش تماس با میهن کالا در ارتباط باشید. تلویزیون seventy five اینچ ال جی UP7750 همانگونه که قبلا گفته شد ؛ از بهترین و باکیفیت ترین محصولات کمپانی ال جی در اصل 2021 بوده و بدون شک می تواند انتظارات شما را از یک محصول خوب و مطلوب برآورده کند. ما در سایت ماردین کالا تمامی سعی خود را به کار می گیریم تا بهترین محصولات را به شما معرفی نماییم. هدف ما راحتی و اطمینان خاطر شماست ؛ پس با اطمینان انتخاب و خرید خود را به ما بسپارید.


ضمن این که می­‌توانید از طریق پورت HDMI2.1 و HDMI 2.zero کنسول­‌های جدید بازی را متصل کنید و با بهره‌­مندی از فناوری‌­های ویژه­‌ی پخش تصاویر اکشن، از این تلویزیون مانند یک تلویزیون مناسب برای گیم استفاده کنید. یکی از اصلی ترین وسیله ها برای هر خانه و پذیرایی داشتن تلویزیون متناسب با اندازه سالن می باشد. حال تلویزیون ها با هم تفاوت دارد چه از نظر سایز، رنگ، برند، موتور پردازنده و کیفیت تصویر و …. یکی از ملاک های اصلی برای خرید یک تلویزیون خوب برند آن بیشتر از هر چیزیی مد نظر خریداران می باشد حال بعد از انتخاب برند مورد علاقه خود توجه به موتور پردازنده و تکنولوژی صفحه نیز می باشد. امروز قصد معرفی تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل UN7180را به شما عزیران داریم از از بهترین برندهای موجود در بازار می باشد.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

همچنین دقت داشته باشید که بهره گیری از ریموت کنترل جادویی این تلویزیون را ازسایر تلویزیون ها متمایز ساخته است زیرا که این ریموت کنترل قابلیت های زیادی دارد. شما می توانید با استفاده از اسن ریموت کنترل دستیار صوتی را فعال نمایید و از طریق صدایتان تلویزیون را کنترل نمایید. از سایر قابلیت های این تلویزیون می توان به Home Dashboard اشاره نمود که این قابلیت امکان کنترل و تنظیم سایر لوازم هوشمند خانه تان را فراهم می نماید. قابلیت Sports Alert از جمله دیگر شاخصه های این تلویزیون به شمار می رود و برای افرادی که علاقه خاصی به مسابقات ورزشی دارند بسیار لذت بخش می باشد.


تلویزیون ال جی 75 قیمت


با فعال کردن این سرویس، قبل، بعد و در حین مسابقه شما را آگاه می کند. حتی اگر شما بر روی یک کانال دیگر و مشغول تماشای چیز دیگری باشید، به صورت زیر نویس به شما اعلان می کند که مسابقه ورزشی فلان در حال پخش، قبلاً پخش شده یا قرار است تا دقایقی دیگر شروع شود. در بخش قبل گفتیم که پردازنده هوشمند تلویزیون ال‌جی 65NANO75 چطور باعث ارتقاء کیفیت تصویر خواهد شد. در واقع از این قابلیت در تلویزیون با عنوان 4K Upscaling یاد می‌شود. به لطف پردازنده قدرتمند در تلویزیون حتی تصاویر کم کیفیت بر روی صفحه بهبود بخشیده خواهند شد تا با وضوح نزدیک به 4K به نمایش کشیده شوند.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

از طریق فناوری Clear Voice III دیالوگ‌های محتوا واضح تر شنیده می‌شود. تجزیه و تحلیل انجام شده بر روی تلویزیون اسمارت ال جی مدل 55UK6750 میزان توانایی و نحوه استفاده از امکانات این محصول را برای ما مشخص کرد. این تلویزیون جزو محصولات فورکی موجود در بازار می‌باشد که تصاویری دیدنی و با وضوح فوق‌العاده و باور نکردنی در اختیار کاربران می‌گذارد. توسط فناوری HDR10 Pro تصاویر با رنگ‌های غنی و تنوع بالا نمایش داده می‌شوند.


قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی بانه


این بدنه باریک و خوش ساخت بر روی پایه هلالی واقع شده است که زیبایی خاصی را به آن داده است. معمولا روشنایی موجب می شود تا ریزترین جزئیات تصویر بهتر نمایش داده شوند. روشنایی در این تلویزیون با نورپردازی مستقیم ایجاد می شود و می تواند بسیار مورد رضایت باشد. تلویزیون Nano75 در میان تلویزیون های نانوسل هم کیفیت تصویر فوق العاده ای دارد و هم قیمتی مقرون به صرفه را به خود اختصاص داده است. وجود یک پردازنده برای افزایش کیفیت و کنتراست تصاویر از مشخصه های اصلی و جالب توجه یک تلویزیون است. تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO75 دارای پردازنده ی چهار هسته ای 4K Upscaler است.


لازم به ذکر است که قیمت تلویزیون های 4K در ایران تقریبا در یک رده است اما بسته به برند، سایز و دیگر قابلیت ها تغییر می کند. در لیست بهترین تلویزیون های ایرانی می توانید با چندین مدل تلویزیون 4K با قیمت های متفاوت آشنا شوید. اما این تلویزیون سام با صفحه نمایش 55 اینچی و کیفیت 4K نسبت به دیگر تلویزیون های 4K ایرانی قیمت پایین تری دارد. یکی دیگر از بهترین برند های تلویزیون ایرانی ، برند سام بوده که تلویزیون ال ای دی هوشمند سام الکترونیک مدل UA55TU6550TH سایز fifty five اینچ آن در لیست بهترین تلویزیون 4K ارزان قیمت قرار دارد.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

نویز تصاویر به کمک این پردازنده حذف شده و لرزش و تاری از بین می رود. در نتیجه برای پردازش تصاویر و بزرگنمایی، پردازشگر Quad Core Processor 4K تلویزیون 55NANO75 وارد عمل خواهد شد.و صحنه های صاف و شفافی را در اختیارتان خواهد گذاشت. بدین وسیله بیننده تجربه ای بی نظیر از مشاهده تصاویر با کیفیت بالا کسب می کند.


قیمت تلویزیون ال جی نانو 75


این فروشگاه با داشتن شبکه وسیع توزیع و حضور کارشناسان خبره در زمینه مشاوره تخصصی خریدلوازم خانگی سعی بر آن دارد تا تجربه خریدی امن و مطمئن را برای مشتریان به ارمغان بیاورد . بانه نما سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند. البته باید این نکته را ذکر کرد که توسط دکمه Ivi موجود بر روی ریموت کنترل تلویزیون 43LK5910، به کتابخانه بزرگ فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی، کارتون‌ها، بازدیدهای کلاسیک و آخرین اخبار دسترسی خواهید داشت. نا گفته نماند فناوری Miracest زمینه اتصالات چند رسانه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین توسط LG content material store به مجموعه‌ای بزرگ از فروشگاه ال جی دسترسی خواهید داشت. همچنین باید گفت موتور پردازشگر core Processor نویز موجود در تصاویر را کاهش می‌دهد و این امکان دیدن صحنه‌های شفاف و روان و زلال و بدون ناخالصی را برای بینندگان ممکن می‌کند.



کارشناسان حالت HGIG یا HDR Gaming Interest Group را در تلویزیون ال جی UP7750 تعبیه کرده اند تا شما نهایت لذت را از بازی خود ببرید. در تلویزیون هایی که این حالت وجود دارد مانند UP7750 ال جی ، محتوا دقیقا به شکلی که سازنده بازی انتظار دارد به نمایش در می آیند. در این بخش به ادامه دیگر قابلیت‌های موجود در بخش تصاویر خواهیم پرداخت. تلویزیون 55 اینچ و 4K ال جی مدل UK6750 از وجود فناوری Colour Enhancer بهره می‌‌برد که باید گفت حضور این فناوری موجب تقویت رنگ می‌شود بدین وسیله تصاویری با رنگ‌های غنی و تقویت شده و پویا و طبیعی برای مخاطبین پخش خواهد شد.


با ایجاد رنگ‌های واقعی بر روی نمایشگر این تلویزیون نانوسل وضوح 4K واقعی به ارمغان خواهد آمد. در حقیقت کیفیت 4K واقعی بر روی این تلویزیون با پیروی از استاندارد بین المللی CM پدید خواهد آمد. به این ترتیب با ارمغان این وضوح بر روی نمایشگر تلویزیون تجربه بصری درخشان‌تر و واضح‌تری را کشف خواهید کرد. تلویزیون 75 اینچ ال جی UN7180 از Input Lag بسیار پایینی برخوردار است. این موضوع باعث می شود تا هنگام اتصال تلویزیون به کنسول بازی و بازی کردن تقریبا هر کاری که در بازی انجام دهید بلافاصله انجام شود و تاخیری بوجود نیاید. به این ترتیب شما کنترل کامل تری روی بازی ها بخصوص بازی هایی که باید در لحظه تصمیم گیری کنید، خواهید داشت و احتمال برنده شدن شما بیشتر خواهد شد.


تلویزیون ال جی 751 50 اینچ


این محصول قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و آنتی باکتریال و آنتی استاتیک است. باسلام.این تلویزیون پردازنده α5 AI processor for 4K upscaling را دارد. می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد. از محتوای بیشتری از طریق سرویس های پخش به روز از جمله Netflix ، YouTube و موارد دیگر ، همه از طریق یک رابط بصری و استفاده آسان لذت ببرید. پردازنده به طور خودکار هموار سازی حرکت را برای اثر کامل فیلم متحرک خاموش می کند.


تلویزیون ال جی 75 nano80 تلویزیون ال جی 75 قیمت

امکان دارد شما از آن به عنوان وسیله سرگرمی استفاده کنید مثل اینکه دستگاه های کنسول بازی کامپیوتری یا دستگاه های پخش کننده را زیاد وصل کنید که در این شرایط وجود پورت های زیاد USB و HDMI اهمیت زیادی دارد. تمامی امکانات و قابلیت‌های هوشمند اسمارت تی وی فورکی از طریق سیستم عامل انحصاری webOS به اسانی قابل دسترسی است. ضمن اینکه دستیارهای صوتی گوگل و الکسا، فرمان‌های صوتی شما را اجرا می‌کنند و به شما در کنترل و مدیریت امور کمک می‌کنند. در تلویزیون مدل up8050 الجی همچنین سازمانده‌ی بازی و امکانات آن آسان است. این تلویزیون از طریق قابلیت Game Optimiser به صورت یکجا و همزمان با بازی کردن دسترسی به تنظیمات بازی را خواهد داد.


ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS46MW01D با ظرفیتی مناسب برای شستن ظروف تا 14 نفر کارآمد است.صدای بسیار کم این ماشین ظرفشویی هیچ مزاحمتی ایجاد نمی کند.برنامه های شستشوی متنوع برای تمیز کردن انواع ظروف کاربرد دارد. این برند با بهره‌گیری از سیستم عامل ویژه و اختصاصی خود با نام webOS در میان رقبای خود یکه‌تازی کرده است. در کشورهای غربی، شما باید 30 دلار تا 2000 Rs برای بازدید خانگی تلویزیون LED 32 اینچی به علاوه 50 دلار هزینه تعمیر و حدود one hundred fifty دلار برای پنل تلویزیون LED هزینه کنید.


این یعنی در هر نقطه روشنایی و وضوح به وسیله میلیون ها پیکسل صورت می گیرد و این میزان به قدری زیاد است که اگر به تلویزیون نزدیک شوید هم پیکسل ها مشخص نمی شوند. سپس تکنولوژی Local Dimmingرا در ساختار این تلویزیون بکار گرفته اند تا با نقش آفرینی مثبتی که دارد رنگ های مشکی و عمیق را به صورت غنی تر بر روی صفحه اجرا کند. سیستم صوتی 20 وات همراه با 2 کانال صوتی بکار رفته است که بلندگوهای آن به صورت Down Firing می باشند. این فناوری به شما کمک می کند مسابقات ورزشی، موسیقی و یا برنامه های مورد علاقه خود را با کیفیت صدای بی نظیری بشنوید و پیگیری کنید. تلویزیون سری 7 ال جی از فناوری Al Acoustic Tuning استفاده کرده تا مشخصات مکانی شما را ارزیابی کرده و ویژگی و کیفیت صدای تلویزیون را بررسی و متناسب با محیط شما پخش نماید.


تلویزیون ال جی نانو 75


به این ترتیب نباید انتظار نمایش رنگ های تیره عمیق را از این تلویزیون داشت. تلویزیون 4K ال جی 75UN7180 دارای تکنولوژی Active HDR است و از فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. ال جی به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping کیفیت تصویر محتوای HDR را بهبود می بخشد. ال جی این تلویزیون را به پردازشگر تصویر four هسته ای Quad Core Processor 4K مجهز نموده است.


تلویزیون ال جی 75 قیمت

طراحی دو تلویزیون با هم متفاوت بوده و تلویزیون UP8150 کمی باریکتر می باشد و پایه آن در وسط قرار دارد. با سلام، تلویزیون ال جی NANO75 همانطور که در جدول مشخصات آن درج شده از فرمت MKV پشتیبانی می کند و توانایی پخش آن را دارد. در مورد کیفیت تصویر 1080p نیز این تلویزیون به راحتی قادر به پخش آن در حد 4K است. از آنجایی که اکثر مسابقات فوتبال با فریم ریت 60 هرتز پخش می شوند بنابراین شما احتیاجی به تلویزیون a hundred and twenty هرتز ندارید.


تلویزیون 75 اینچ ال جی 75 nano 79


این تلویزیون دقت رنگ 100 percent را تا زاویه 60 درجه تضمین می کند و تصاویر دقت خود را از زاویه های مختلف حفظ می کنند. به این ترتیب هنگام تماشای تلویزیون به صورت دسته جمعی هیچ مشکلی نخواهید داشت و تمام افراد کیفیت تصویر یکسانی را مشاهده خواهند کرد. این تلویزیون برای محیط های بزرگ نیز مناسب است چرا که از زوایای مختلف کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد. شما می توانید در تصویر مربوطه مقایسه بین تلویزیون ال ال دی معمولی و تلویزیون ال ای دی با تکنولوژی Wide Viewing Angle را از نظر زاویه دید مشاهده کنید. رنگ ها در تلویزیون ال ای دی معمولی (تصویر سمت چپ) تغییر کرده اند و دقت خود را از دست داده اند. این در حالی است که تلویزیون 75UN7180 در سمت راست رنگ ها را حتی از زاویه 60 درجه، دقیق تر نمایش می دهد.



به این ترتیب شما کیفیت اورجینال و واقعی محصول را مشاهده و از آن لذت خواهید برد. این تلویزیون دارای تکنولوژی ALLM است و Input Lag متغیر و پایینی را ارائه می دهد که باعث می شود هنگام بازی کردن تاخیری را احساس نکنید. این تلویزیون از کدک های ویدئویی HEVC، VP9 و AV1 پشتیبانی می کند و شما می توانید جدیدترین فیلم ها را به راحتی روی این تلویزیون تماشا کنید. از مزیت های مهم تلویزیون seventy five اینچ ال جی مدل UN7180 تقویت رنگ به وسیله فناوری HDR می باشد. این تلویزیون به کمک فیلتر های رنگی گسترده کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد. که رنگ ها با هم ترکیب نمی شود و بهتر از هر چیز می توان گفت که قسمت های تاریک تصویر خیلی واضح نمایش داده می شود.



در کنار کیفیت تصویری که توسط تلویزیون ال جی 50NANO75 ارائه می شود، نباید از کیفیت صدا هم غافل شد. اینکه تلویزیون بتواند صدایی واضح و گوش نواز را پخش کند، بستگی به توان صوتی آن و فناوری های صوتی به کار رفته در آن دارد. این محصول به دو بلندگو با قابلیت Down Firing مجهز شده است تا بتواند صدایی بیس دار با قدرت 20 وات را پخش نماید. قابلیت های هوشمند نیز می توانند در هنگام خرید اثرگذاری بالایی داشته باشند به همین سبب ال جی تلاش کرده تا این بار قابلیت های هوشمند خود را برای این تلویزیون پیشرفته تر از قبل کند. اینکه بتوانید با استفاده از تلفن های همراه خود به تلویزیون وصل شده و کارهای خود را انجام دهید از دیگر ویژگی هایی می باشد که برتری این تلویزیون را بیش از قبل کرده است. با این قابلیت هوشمند می توانید با تلفن همراه خود به تلویزیون وصل شده و تلفن خود را بر روی آن ست کنید و به طور مثال از قسمت گالری عکس های خود را تماشا نمایید.


لیست قیمت تلویزیون ال جی 75 اینچ


این تراشه ی نسل دوم وظایف مختلفی را بر عهده دارد که شامل افزایش کیفیت صدا، تصویر، عملکرد، روان سازی حرکات و… می باشد. مثلا از بین برنده ی نویز های اضافی خواهد بود تا رنگ های پویاتری بتوانند خودنمایی کنند و صدا و تصویر را با هماهنگی بالا پخش می کند. وضوع تصویر مدل NANO80 ال جی نوع فورکی 4k با صفحه نمایش نانو که 2160 × 3840 می باشد.


طیف گسترده ای از رنگ ها از روشن تا تیره توسط تلویزیون هوشمند ال جی مدل نانو seventy nine قابل تشخیص است و می توانید تصاویر را نزدیک تر به واقعیت مشاهده کنید. به طور کلی کیفیت تصاویر بسیار بالا و با فرمت فورکی نمایش داده می شود و قادر به تشخیص جئیاتی خواهید بود که قبلاً هرگز ندیده بودید. ریموت کنترل جادویی تلویزیون ال جی 50NANO75 مدل 2021 مجدداً طراحی شده است تا قابلیت های بهتری به خریداران این تلویزیون ارائه کند.

Report this wiki page